انحصاری بعدی هیدئو کوجیما برای پلیاستیشن هنوز در مراحل ایدهپردازی است
استودیوی بازیسازی «کوجیما پروداکشنز» یک ماهی است که جدیدترین ساختهی خود را به شکل انحصاری روی کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر کرده و بهنظر میرسد که به این زودیها نباید منتظر همکاری بعدی کوجیما پروداکشنز و پلیاستیشن باشیم. طبق گفتهی شخص «هیدئو کوجیما»، بازی Physint فعلا در مرحلهی ایدهپردازی بهسر میبرد.
اینکه بازی Physint در مرحلهی ایدهپردازی است، مشخصا به این معناست که هیدئو کوجیما مشغول تخیل دربارهی بازی در ذهن خود است. او بهتازگی مصاحبهای با نشریهی IndieWire دربارهی «دث استرندینگ ۲» داشته و در همین مصاحبه، کمی از پروژههای بعدی خود صحبت کرده است.

کوجیما گفته که پس از اتمام دث استرندینگ ۲، او به پروژهی OD پیوسته است تا به تیم سازندهی بازی در ساخت آن کمک کند، چون بازی OD پروژهی جدیدی است. احتمالا کوجیما قصد نداشته تا در ساخت OD دخالتی بیشتر از نقش تهیهکننده داشته باشد، اما بهنظر میرسد که با توجه به ساختار جدید و متفاوت این بازی، توسعهی بازی نیاز به دخالت مستقیم او داشته و در همین راستا هم او به تیم OD پیوسته است.